Image
Sneller geholpen bij pech dankzij nieuwe Touring Assist app
De nieuwe Touring Assist app biedt onmiddellijke, prioritaire en gepersonaliseerde bijstand wanneer je pech hebt onderweg. Dit alles door middel van een eenvoudige knop!

Een probleem of spoedgeval onderweg, dat is nooit leuk en het is nooit het goede moment! Om jouw mobiliteit zo comfortabel en vlot mogelijk te laten verlopen, heeft Touring een reeks smartphone-apps ontwikkeld: Touring Mobilis (verkeersinformatie), Touring Travel (reisinformatie) en Touring Assist. Dankzij deze laatste geniet je van een bijstands-/pechverhelpingsdienst die uniek is in haar soort.

De Touring Assist app, die gelanceerd werd in 2014, ondergaat een kleine revolutie met de lancering van een nieuwe, handige en intuïtieve versie. Bovendien is deze vernieuwde versie toegankelijk voor iedereen, zowel voor leden als niet-leden!

 

 

Hoe werkt het?

Begin met het downloaden van de applicatie: je vindt de iOS-versie in de Apple Store, de Android-versie in de Play-store.

Vervolgens volstaat het om de applicatie te openen in je smartphone. Het vervolg is kinderspel.

Wanneer je de app voor het eerst opent, zal je gevraagd worden om je te registreren. Je kan dan een grote hoeveelheid informatie invoeren die automatisch op je persoonlijk profiel zal opgeslagen worden. Je persoonlijke gegevens uiteraard, maar ook details over je voertuig: het merk en het model, het inschrijvingsnummer en zelfs de kleur!

De applicatie zal je ook voorstellen om de boorddocumenten te scannen (gewoon met behulp van je smartphone), zoals het inschrijvingsformulier dat heel wat waardevolle informatie bevat... Nog beter nieuws: wanneer je verschillende voertuigen (auto's, motoren, fietsen) hebt, kan je er zoveel inschrijven als je maar wil.

 

 

Lokalisering en contact

Dankzij al deze inlichtingen beschikt de operator die je dossier zal behandelen, in real time over alle nuttige informatie om je te helpen. Dat begint met het lokaliseren van je voertuig. Wanneer je met problemen aan de kant staat, open je de app. Daar kan je enkele veiligheidsvoorschriften lezen zoals 'Doe je veiligheidshesje aan', 'Zet je alarmlichten aan' en ook 'Zorg ervoor dat alle inzittenden achter de vangrail gaan staan'.

Door het incident te melden met een eenvoudige druk op de knop, word je prioritair! De operator/operatrice die je oproep zal beantwoorden, beschikt dus reeds over al je gegevens: waar je je bevindt, met welk voertuig je rijdt, details betreffende je overeenkomst met Touring en, wanneer je nog geen klant bent: de voorwaarden om snel geholpen te worden.

Door de applicatie te gebruiken, kom je super snel en makkelijk in contact met onze medewerker/ster: de perfecte combinatie tussen digitale efficiëntie en 'human touch' die zó belangrijk is bij Touring.

 

 

In real time

Zodra je incident is opgenomen in het Touring-netwerk, kan je in real time de status van je pechverhelping volgen. Zo kan je op een kaart zien waar de medewerker die jou komt helpen, zich bevindt. Je zal ook op de hoogte gebracht worden van files, vertragingen...

Waarom stuur je tijdens het wachten geen berichtje naar je naasten om hen te laten weten dat ze zich geen zorgen hoeven te maken? Ook daarbij kan de applicatie je helpen dankzij de voorgeschreven berichten die je alleen maar moet aanvullen en verzenden met behulp van je adresboek/telefoonnummers.

Overtuigd? Download de app via de links hieronder:

Deel deze inhoud