FAQ

Hoe kan ik een klacht indienen bij Touring?

Heb je een suggestie of opmerking over onze service? Je kan bellen naar 02 233 22 02 van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur, mailen naar complaint@touring.be of een brief sturen naar Touring klachtendienst, Wetstraat 44, 1040 Brussel. We contacteren je met een voorstel tot oplsossing. Als dit niet aan je verwachtingen voldoet, kan je ook de ombudsman contacteren, De Meeûssquare 35 te 1000 Brussel, Fax 02 547 59 75.

Hoe kan ik Touring contacteren?

Da’s gemakkelijk!

 

Bij pech

 

Jouw reis verzetten of annuleren

 

Rechtsbijstand

  • +32 2 233 24 68 (maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u30)

 

Info

 

Klantendienst

Nummerplaat wijzigen? Log in in My Touring.

 

Auto- motor- en woningverzekering

  • +32 2 505 67 00 (info over producten: maandag tot vrijdag van 8u30 tot 19u30 / contractwijzigingen: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8u30 tot 17u en op donderdag van 8u30 tot 12u / bij schadegeval 24u24 7d/7)

 

Hulp via onze apps

 

Voor meer informatie, bezoek onze contactpagina.

Mijn nummerplaat is gewijzigd. Hoe kan ik deze wijziging doorgeven aan Touring?

Ga naar ‘My Touring’ en meld je aan. Daar kan je je nieuwe nummerplaat doorsturen naar Touring.