Image

Om onze ecologische voetafdruk te verminderen, sturen we geen fysieke klantenkaarten meer op.
Die heb je vandaag ook niet meer nodig, want ook zonder kaart kunnen we jouw gegevens makkelijk terugvinden in onze systemen.
Je klantennummer blijft geldig zolang je klant bent bij ons, en is hetzelfde voor alle begunstigden van het contract. Je vindt het nummer terug op het document dat je hebt ontvangen na het afsluiten of verlengen van je contract. Bij een productwijziging ontvang je automatisch een nieuw document.
Dat is altijd mogelijk. Vraag ze aan via het onderstaande formulier, zowel voor jezelf als voor andere gezinsleden die onder jouw contract vallen. We sturen de kaarten binnen de 10 werkdagen per post op.
Opgelet: de kaart die je zal ontvangen is een standaardkaart, ongeacht het product dat je bij Touring onderschreven hebt, behalve voor Move On klanten.
Gelieve de gegevens van de Touring-klant in te vullen bij het indien van dit document. Zo kunnen we je makkelijker herkennen.
Heb je een vraag over je contract, je product, je communicatievoorkeur, …?