Jouw klantenkaart, waarvoor dient die?
- Jouw kaart bevat nuttige telefoonnummers in geval van pech of bij administratieve vragen. En ze bevat ook je klantennummer, dat gevraagd wordt als referentie telkens je contact opneemt met Touring. Zo kunnen onze medewerkers snel je dossier raadplegen.
- Om van je klantenvoordelen te kunnen genieten, zal je soms gevraagd worden om je klantennummer op te geven of je kaart te tonen.
Hoe krijg je je klantenkaart?
Bij het afsluiten van het contract
Sinds 1 juli 2023 ontvangen al onze particuliere klanten van een Touring-jaarproduct hun klantenkaart volgens hun bij Touring geregistreerde communicatievoorkeur:
1. Per post:
Samen met de bevestigingsbrief van je betaling ontvang je een A4-document met je gepersonaliseerde klantenkaart. Hou dit document bij de hand (in je auto of in je portefeuille).
2. Digitaal:
Als bijlage bij je betalingsbevestigingsmail ontvang je precies hetzelfde document met je gepersonaliseerde klantenkaart. Je beslist zelf of je deze e-mail bewaart en/of het document afdrukt om het bij de hand te houden.
Op elk ander moment
Je klantenkaart blijft elk jaar geldig, voor de volledige duur van je contract.
Natuurlijk begrijpen we dat zo’n gewoon papieren document beschadigd of verloren kan raken! Of misschien heb je het document enkel digitaal ontvangen en wil je ook graag een papieren versie.
Aarzel dan ook niet om het document indien nodig opnieuw aan te vragen.
Je ontvangt een kaart die je gemakkelijk kan bewaren, net als een bankkaart. De kaart wordt binnen de 10 werkdagen per post naar je opgestuurd.
Ik wil graag een fysieke klantenkaart
Nog vragen?
Heb je een vraag over je contract, je product, je communicatievoorkeur, …?
- Ga naar je MyTouring-klantenzone.
- Of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 02 233 22 02 (van maandag tot vrijdag, van 8 tot 18 uur) of via e-mail: info@touring.be.
Heb je een vraag over het versturen van je klantenkaart? Stuur dan een e-mail naar expedition@touring.be.