Image
klantenkaart

Een klantenkaart is niet meer nodig

Om onze ecologische voetafdruk te verminderen, sturen we geen fysieke klantenkaarten meer op.

Die heb je vandaag ook niet meer nodig, want ook zonder kaart kunnen we jouw gegevens makkelijk terugvinden in onze systemen. 

Je klantennummer blijft geldig zolang je klant bent bij ons, en is hetzelfde voor alle begunstigden van het contract. Je vindt het nummer terug op het document dat je hebt ontvangen na het afsluiten of verlengen van je contract.  Bij een productwijziging ontvang je automatisch een nieuw document.

 

Heb je toch liever een fysieke klantenkaart? 

Dat is altijd mogelijk. Vraag ze aan via het onderstaande formulier, zowel voor jezelf als voor andere gezinsleden die onder jouw contract vallen. We sturen de kaarten binnen de 10 werkdagen per post op.

 

Ik wil graag een fysieke klantenkaart

Gelieve de gegevens van de hoofdverzekeringsnemer in te vullen bij het indien van dit document. Zo kunnen we je makkelijker herkennen.

Gegevens
Ik ken mijn klantennummer
Adres gegevens
Contract type

Indien u dit webformulier invult, verwerkt Touring uw gegevens om de door u gevraagde dienst te kunnen leveren. Touring verwerkt deze gegevens ook voor de doeleinden vermeld in onze Privacyverklaring en overeenkomstig de toepasselijke privacyregelgeving.

Meer info over hoe Touring uw persoonsgegevens verwerkt en over uw privacyrechten? Raadpleeg hier onze Privacyverklaring of neem contact op met onze DPO via post naar Koning Albert II-laan 4, bus 12, B-1000 Brussel of per e-mail naar privacy@touring.be.

Nog vragen?

Heb je een vraag over je contract, je product, je communicatievoorkeur, …?

  • Ga naar je MyTouring-klantenzone.
  • Of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 02 233 22 02 (van maandag tot vrijdag, van 8 tot 18 uur) of via e-mail: info@touring.be.

Heb je een vraag over het versturen van je klantenkaart? Stuur dan een e-mail naar expedition@touring.be.