Hulp en contact

Waarover wil je ons contacteren?

Pech?

Een product kopen

Mijn contracten, gegevens en documenten

Reisannulatie of andere reisgerelateerde schadegevallen

Factuur, betaling, terugbetaling

Zwitsers vignet, tolbadge en andere voordelen

Andere vragen?

Waar kan je ons vinden?

Wil je advies over onze producten? Of een Zwitsers vignet of ecovignet kopen? Bezoek onze mobility corner!

Openingsuren: maandag tot vrijdag van 10:00u tot 13:30u en van 14:00u tot 17:00u

Adres:
Koning Albert II laan 4A, Toren C
1000 Brussel, België

De Mobility Corner bevindt zich op het gelijkvloers van de toren, op de hoek van de Koning Albert II laan en de Frère Orbanstraat (vlakbij het metrostation IJzer).

Meer info >

Hoe kan ik een klacht indienen bij Touring?

Heb je een suggestie of opmerking over onze dienstverlening?

Je kan ons contacteren
- per telefoon op 02 233 22 02 van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur
- via e-mail naar complaint@touring.be 
- per brief aan Touring klachtendienst, Koning Albert II-laan 4 bus 12, 1000 Brussel.

We contacteren je met een voorstel tot oplossing.

Voldoet de oplossing niet aan je verwachtingen? Dan kan je ook de ombudsman contacteren, De Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

Touring, erkend agent van AG Insurance

De bijstandsdiensten van Touring hebben nieuwe aandeelhouders gekregen.  Sinds 1 juli 2023 is Touring daardoor een erkend agent van AG Insurance. Als klant zal je hier weinig van merken, je blijft namelijk dezelfde dekkingen genieten.

Goed om te weten: je blijft als Touring klant ook automatisch en gratis lid van Touring vzw, de mobiliteitsvereniging die jouw belangen als weggebruiker vertegenwoordigt en verdedigt.

FAQ contact title

I have a question about

Business
My Touring
Betaling
Vorige

FAQ search title