Heb je een visum nodig voor je volgende reis?
Move On, de nieuwe bijstandsformule van Touring, regelt de aanvraag, de standaard behandelingskosten en aflevering van je visum. Bespaar je de moeite, onze partner VisumCentrale haalt de nodige documenten voor de aanvraag bij je thuis op en levert het visum af op de plaats waar jij wil.
Concreet : Wij zorgen voor de aanvraag en de aflevering van het visum. Enkel de ambassadekosten en eventuele bijkomende kosten (spoedprocedure) zijn voor eigen rekening.
Hoe gebruik maken van deze service ?
- Ga naar www.visumcentrale.be/touring. (Enkel voor Move On klanten met optie Reisverzekering!)
- Vul je bestemming en reisdoel in.
- VisumCentrale zal aangeven of een visum nodig is en of het noodzakelijk is om je persoonlijk te wenden tot de ambassade om een visum te bekomen.
- Indien je je niet persoonlijk moet melden op de ambassade zal je via VisumCentrale je aanvraag kunnen doen.
- Hou je Touring klantennummer bij de hand en geef de naam in van de persoon die klant is van Move On.
- Je kan tot 5 aanvragen ingeven via www.visumcentrale.be/touring.
- Vanaf 6 tot 9 reizigers dien je je aanvraag per telefoon via 02/770.07.71 of email info@visumcentrale.be te doen.
- Onze partner VisumCentrale kan enkel starten met de aanvraag als je dossier volledig is.
- VisumCentrale stuurt je achteraf de factuur die zowel de consulaire kost (= visum) als de dossierkost (= handling fee) omvat.
- U dient vervolgens een email te sturen naar customercare@touring.be om zo de dossierkosten terugbetaald te krijgen.
- Touring betaalt u deze terug binnen een termijn van 14 dagen (mits u een geldig Move On Buitenland contract heeft).
Dit is een dienst exclusief voorbehouden voor de houders van het product Move On met een Reisverzekeringsoptie.