Image
PechverhelingNL

Vind de pechbijstand die bij je past

Je wil graag geholpen worden bij pech. Slimme keuze. Zo ga je elke dag gerust de baan op en weet je dat Touring er 24u/7 voor jou is. Zoek je pechverhelping voor je auto, je motor, je fiets of alles tegelijk – al dan niet elektrisch? Enkel in België, enkel voor het buitenland, of beide?  

We stellen je een aantal vragen om jou de meest geschikte pechbijstand voor te stellen.

Ik ontdek welke bijstand bij mij past

Image
Pechverhelping_Nl

Bij Touring kies je voor:

Een Belgisch bedrijf met meer dan 125 jaar ervaring.
Pechverhelping overal in België en in heel Europa.
200 eigen ervaren wegenwachters die 24u/7 voor je klaarstaan in België en meer dan 60.000 in Europa.
Hulp bij panne, ongeval, batterijproblemen, vandalisme, diefstal of brand van je voertuig (behalve als het voertuig al in een garage of herstelplaats staat).
Een pechbijstand voor één of meerdere types voertuigen: een auto, fiets, motor, step,… elektrisch of niet (uitgezonderd taxi’s en andere voertuigen bestemd voor betalend personenvervoer of professioneel gebruik).
Image
Pechverhalp_Landing_img2

De lijst hierboven is niet exhaustief. Om de exacte omvang van de waarborgen te kennen, kunt u de algemene voorwaarden en de infofiches raadplegen op www.touring.be.

 

Snel terug onderweg

In 75% van de gevallen, herstellen we je voertuig ter plaatse en kan je onmiddellijk verder1. Als dat niet lukt takelen we je naar een garage.

 

Image
FietspechNl_Landing

Wat dekken onze pechverhelpingsproducten niet?

Elke gebeurtenis die reeds gekend is op het moment van inschrijving.
Elk schadegeval dat zich voordoet buiten de verzekeringsperiode.
Alle soorten boetes.

9 op 10 klanten is tevreden tot zeer tevreden*

Wat onze klanten zeggen:

Intervention 09/01/2025

Een dikke pluim voor de zeer vriendelijke behulpzame technieker. Hij stelde me gerust en gaf ook nog eens heel duidelijke en begrijpbare informatie over het probleem. Deze man verdient zeker een dikke pluim! Bedankt! Christiane

1Bron: Touring interne statistiek, Roadside Repair Rate B2C, 2024

*Bron: Tevredenheidsenquête B2C na interventie, 2024.


WETTELIJKE VERMELDINGEN

AG Insurance (afgekort AG) NV - E. Jacqmainlaan 53, 1000 Brussel - www.aginsurance.be - info@aginsurance.be - RPR Brussel - BTW BE 0404.494.849 - Belgische verzekeringsonderneming toegelaten onder code 0079, onder toezicht van de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel.

Touring NV – Koning Albert II laan 4 B12, B-1000 Brussel - IBAN: BE97 0689 0997 8649 - BIC: GKCCBEB - RPR Brussel – BTW BE 0403.471.401, is ingeschreven onder dit nummer bij de FSMA, Congresstraat 12-14, 1000 Brussel, en handelt als verbonden agent, vergoed door commissie, voor AG Insurance NV.

Deze pagina bevat algemene informatie over de verzekeringsproducten van AG, Belgische verzekeringsonderneming. Wij nodigen u uit om kennis te nemen van het gestandaardiseerd informatiedocument over het verzekeringsproduct alvorens het product te onderschrijven. De exacte omvang van de waarborgen vindt u in de contractuele voorwaarden. De algemene voorwaarden kan u terugvinden op www.touring.be. Deze (pre)contractuele informatie en een offerte met een premieberekening zijn gratis verkrijgbaar bij Touring.

De Belgische wet is van toepassing op onze verzekeringscontracten.

Een premieberekening aanvragen

Contacteer ons op 02 286 34 45 voor een gratis premieberekening.

Duur van het contract en stilzwijgende verlenging

Het betreft een contract met een duur van 1 jaar dat stilzwijgend wordt verlengd met dezelfde periode, tenzij u zich hiertegen verzet ten minste 2 maanden vóór de vervaldag van het contract of wanneer wij ons hiertegen verzetten ten minste 3 maanden voor de vervaldag van het contract. 

Klachtendienst en ombudsman

In eerste instantie kan je met vragen of problemen terecht bij Touring. Heb je een klacht? Neem dan contact op met de Dienst Klachtenbeheer. Contactgegevens Touring Dienst Klachtenbeheer, Koning Albert II laan 4 B12, B-1000 Brussel. Tel. : 02 233 22 02, mail : complaint@touring.be. Als de oplossing die de klachtendienst voorstelt voor jou niet volstaat, kan je het geschil ook voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, tel. : 02 547 58 71 – www.ombudsman-insurance.be