Hulp en contact

Waarover wil je ons contacteren?

Pech?

Een product kopen

Mijn contracten, gegevens en documenten

Reisannulatie of andere reisgerelateerde schadegevallen

Factuur, betaling, terugbetaling

Zwitsers vignet, tolbadge en andere voordelen

Andere vragen?

Hoe kan ik een klacht indienen bij Touring?

Heb je een suggestie of opmerking over onze dienstverlening?

Je kan ons contacteren
- per telefoon op 02 233 22 02 van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur
- via e-mail naar complaint@touring.be 
- per brief aan Touring klachtendienst, Koning Albert II-laan 4 bus 12, 1000 Brussel.

We contacteren je met een voorstel tot oplossing.

Voldoet de oplossing niet aan je verwachtingen? Dan kan je ook de ombudsman contacteren, De Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

Opgelet phishing: heb je een verdacht e-mail of SMS ontvangen van Touring?

Net zoals vorige jaren circuleren er opmerkelijk veel phishing mails op het web. Dit zijn e-mails waarbij een malafide afzender onder valse voorwendselen persoonlijke gegevens of geld probeert te ontvreemden. 

Recent voorbeeld van phishing dat beweert van Touring te zijn: "Wij willen u graag een unieke kans bieden om een gloednieuw Auto-noodpakket!"

Meer info 

Touring, erkend agent van AG Insurance

De bijstandsdiensten van Touring hebben nieuwe aandeelhouders gekregen.  Sinds 1 juli 2023 is Touring daardoor een erkend agent van AG Insurance. Als klant zal je hier weinig van merken, je blijft namelijk dezelfde dekkingen genieten.

Goed om te weten: je blijft als Touring klant ook automatisch en gratis lid van Touring vzw, de mobiliteitsvereniging die jouw belangen als weggebruiker vertegenwoordigt en verdedigt.

FAQ contact title

I have a question about

Business
My Touring
Betaling
Vorige

FAQ search title