Alles over mijn contract

Mijn contract betalen

Hoe doe je dat?

Heel makkelijk. Ga naar MyTouring en je kan er meteen je contract betalen.

Ik betaal op MyTouring > 

Liever bellen of mailen? Dat gaat ook via:

infoproduct@touring.be

+32 2 286 33 32
maandag tot vrijdag, 8 tot 18u

Vragen?

Contacteer ons gerust op:

info@touring.be

+32 2 286 33 32
maandag tot vrijdag, 8 tot 18u

Mijn contract opzeggen

We vinden het jammer dat je je contract wilt opzeggen. 

Wanneer kan je je contract opzeggen?

Je contract moet ten minste 2 maanden (met uitzondering van het herroepingsrecht, binnen 14 dagen na aankoop) voor de vervaldatum opgezegd worden. De stopzetting gaat in op vervaldatum van je contract.

In specifieke omstandigheden is je contract onmiddellijk opzegbaar (hiervoor is een bewijs noodzakelijk):

Gevallen Bewijsstuk
Overlijden van de verzekeringsnemer Kopie van de overlijdensakte
Schrapping van de nummerplaat Kopie van het uitschrijvingsdocument
Verhuis naar het buitenland Kopie van uitschrijving uit het bevolkingsregister
Faillissement van bedrijf Bewijs van faillissement

Hoe doe je dat?

Per e-mail of per post. Gelieve dit standaarddocument ingevuld en ondertekend te sturen:

  • via e-mail naar customer@touring.be
  • of per post naar Touring NV Koning Albert II Laan 4 bus 12, 1000 Brussel.

Vragen over je documenten, contract of gegevens?

Ik kan niet inloggen op MyTouring

Gebruik je MyTouring voor de eerste keer?

Vul jouw e-mailadres dan in en klik op volgende

  • Hou je mailbox in de gaten. Werd er automatisch voor jou een account aangemaakt, krijg je onmiddellijk een wachtwoord toegestuurd om voor de eerste keer in te loggen.
  • Als er nog geen account werd aangemaakt voor jouw e-mailadres, verschijnt er een link om makkelijk en snel een nieuwe account aan te maken.