Factuur, betaling, terugbetaling

Ik vraag een terugbetaling aan

1. Voor een technisch of medisch schadegeval

Hoe dien ik mijn aanvraag in? Vul het document hieronder in en mail het naar onze terugbetalingsdienst: customercare@touring.be

Ik download dit document

2. Van mijn contract 

Wanneer kan je jouw contract opzeggen en het geld ervan terugkrijgen?

Binnen de eerste 14 dagen van je contract kan je deze zonder opgave van redenen annuleren (wettelijk herroepingsrecht bij verkoop op afstand).

Na deze periode worden annulering en terugbetaling alleen geaccepteerd in de volgende gevallen en met bewijsstukken:

GevallenBewijsstuk
Overlijden van de verzekeringsnemerKopie van de overlijdensakte
Schrapping van de nummerplaatKopie van het uitschrijvingsdocument
Verhuis naar het buitenlandKopie van uitschrijving uit het bevolkingsregister
Faillissement van bedrijfBewijs van faillissement

Hoe doe je dat?

Per e-mail of per post. Gelieve dit standaarddocument ingevuld en ondertekend te sturen:

  • via e-mail naar customer@touring.be
  • of per post naar Touring NV Koning Albert II Laan 4 bus 12, 1000 Brussel.

Wat is de status van mijn terugbetaling?

1. Voor een technisch of medisch schadegeval

Heb je al een terugbetalingsaanvraag ingediend? Dan nemen we binnen de 4 weken contact op met jou, en doen onze uiterste best om deze termijn in te korten. 
Wil je toch graag de status van je terugbetaling weten? Neem gerust contact met ons op

  • via customercare@touring.be
  • of bel 02 233 26 74 van maandag tot vrijdag, van 9 tot 12u.

2. Van mijn contract

Voor terugbetalingen van contracten zijn er momenteel vertragingen van ongeveer 3 weken. Onze excuses hiervoor. 

Veelgestelde vragen over rekeningen, betalingen en terugbetalingen