Ik vraag een terugbetaling aan
1. Voor een technisch of medisch schadegeval
Hoe dien ik mijn aanvraag in? Vul het document hieronder in en mail het naar onze terugbetalingsdienst: customercare@touring.be .
2. Van mijn contract
Wanneer kan je jouw contract opzeggen en het geld ervan terugkrijgen?
Binnen de eerste 14 dagen van je contract kan je deze zonder opgave van redenen annuleren (wettelijk herroepingsrecht bij verkoop op afstand).
Na deze periode worden annulering en terugbetaling alleen geaccepteerd in de volgende gevallen en met bewijsstukken:
Gevallen | Bewijsstuk |
Overlijden van de verzekeringsnemer | Kopie van de overlijdensakte |
Schrapping van de nummerplaat | Kopie van het uitschrijvingsdocument |
Verhuis naar het buitenland | Kopie van uitschrijving uit het bevolkingsregister |
Faillissement van bedrijf | Bewijs van faillissement |
Hoe doe je dat?
Per e-mail of per post. Gelieve dit standaarddocument ingevuld en ondertekend te sturen:
- via e-mail naar customer@touring.be
- of per post naar Touring NV Koning Albert II Laan 4 bus 12, 1000 Brussel.
Wat is de status van mijn terugbetaling?
1. Voor een technisch of medisch schadegeval
Heb je al een terugbetalingsaanvraag ingediend? Dan nemen we binnen de 4 weken contact op met jou, en doen onze uiterste best om deze termijn in te korten.
Wil je toch graag de status van je terugbetaling weten? Neem gerust contact met ons op
- via customercare@touring.be
- of bel 02 233 26 74 van maandag tot vrijdag, van 9 tot 12u.
2. Van mijn contract
Voor terugbetalingen van contracten zijn er momenteel vertragingen van ongeveer 3 weken. Onze excuses hiervoor.