Image

Elke dag worden er tal van vluchten vertraagd of geannuleerd. Overkomt het jou? Dat is best vervelend. Gelukkig geeft de Europese wetgeving* je recht op een vergoedingtot € 600 per passagier. Wat nog fijner is: dankzij Fly Zen regelen we alles van A tot Z voor jou, ook je papierwerk. Én we gaan zelfs een stapje verder.
Wat is Fly Zen?
Fly zen is een dienst van Touring die je helpt om een vergoeding te krijgen bij vertraging of annulatie van je vlucht. En we gaan zelfs verder dan wat de Europese wetgeving voorschrijft. Jouw voordelen:
Wanneer heb je recht op een vergoeding?
We komen tussen in geval van vertraging van langer dan 3 uur (bij aankomst), annulering, instapweigering door een fout van de luchtvaartmaatschappij en overboeking. Om van Fly Zen gebruik te kunnen maken, moet je één van de volgende producten hebben: Traveller Full, Family Full, No Stop Full, Global, Comfort of Go Buitenland of Move On Buitenland met optie Reisverzekering.
Annulering of vertraging door overmacht wordt niet gedekt. Dit zijn bijvoorbeeld buitengewone weersomstandigheden, stakingen van de luchtverkeersleiding of onverwachte vliegveiligheidsproblemen.
Ontdek de bijstand die bij je past
Hoe werkt het?
Heel eenvoudig. Heb je een product met Fly Zen en denk je recht te hebben op een vergoeding? Neem dan contact op met ons via +32 (0)2 286 35 08 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u). Wij gaan vervolgens na of je vlucht in aanmerking komt en doen al het nodige voor je tussenkomst.
Hoeveel krijg je terug?
Dat hangt af van je vlucht.
Tot 1500 kilometer: € 250 per persoon
Tot 3500 kilometer: € 400 per persoon
Meer dan 3500 kilometer: € 600 per persoon
*Verordening (EG) nr. 261/2004 van het Europees Parlement en de Raad van 11 februari 2004 bepaalt specifieke rechten voor de luchtvaartpassagiers in de volgende gevallen: instapweigering, annulering of langdurige vertraging van vluchten.