Volvo en Toyota, nieuwe B2B-partners voor Touring

Image
Image

Volvo en Toyota, nieuwe B2B-partners voor Touring

Het jaar 2024 is nog maar net begonnen, en Touring is al enkele grote uitdagingen aangegaan door onder andere twee nieuwe B2B-contracten af te sluiten. Op nieuwjaarsdag is Volvo immers lid geworden van de Touring familie, kort daarop gevolgd door Toyota eind februari. Alle afdelingen van de onderneming werkten nauw samen om alles klaar te hebben voor de startdatum.


Volvo, een echte samenwerking in mobiliteit

Op 2 januari 2024 begon Touring zijn samenwerking met Volvo. De twee merken delen dezelfde waarden, waaronder het menselijke aspect en innovatie. Dit laatste overtuigde Volvo om een samenwerking te beginnen met Touring. Touring ontwikkelde digitale systemen die perfect afgestemd zijn op de klanten en de behoeften van het merk. Touring maakt deel uit van een echt partnerschap in mobiliteit met dit merk dat bekendstaat om zijn veiligheid, innovatie en duurzaamheid.


The Toyota Way

Op 29 februari van dit jaar heeft Touring ook de hulpverlening van Toyota en Lexus overgenomen. En dit zowel voor nieuwe voertuigen als voor voertuigen die in het officiële netwerk zijn onderhouden (tot hun tiende jaar). In sommige gevallen kan het recht op bijstand voor één, twee of zelfs drie jaar gelden, afhankelijk van het merk of model.

Touring en Toyota hebben hun samenwerking uitgewerkt volgens de 'Toyota Way'. Een langetermijnvisie waarbij Touring de constructeur en importeur met name wilde adviseren over hun telefoniesysteem. Iedereen had daarbij één doel voor ogen: de best mogelijke service voor de bestuurder. Ook hier speelt digitalisering een centrale rol.

Deze nieuwe partnerships bewijzen dat Touring het voortouw neemt in de ontwikkelingen en in staat is om zich flexibel aan te passen aan de uiteenlopende eisen van business partners, aan specifieke contexten en aan bestuurders met uiteenlopende verwachtingen. Is een mooi verhaal opgestart, zoveel is zeker ...