Image
wegenwachter
1 augustus 2017

Na elke pechverhelping sturen we je een klantentevredenheidsenquête. De antwoorden dragen bij tot de verbetering van onze diensten. In juni 2017 uitte 92,5% klanten haar tevredenheid na een pechverhelping door Touring in België.

Jouw mening telt

Had je al autopech gehad en komt de situatie bekend voor? Na een pechverhelping sturen we een tevredenheidsenquête naar onze klant. Het antwoordformulier houdt een aantal vragen in die alle aspecten van onze dienst omvatten van de wachttijd tot de kwaliteit van het wegslepen van je voertuig. Aan het einde van de vragenlijst kan je een cijfer geven op tien voor de kwaliteit van de dienst. Die cijfers worden verwerkt en bepalen onze tevredenheidsgraad.

Tevredenheid meten: waarom?

Deze tevredenheidsgraad  wordt maandelijks gemeten. Wij maken elk jaar in april de balans op over het afgelopen jaar. In 2016 behaalden we een tevredenheidsgraad van bijna 93%. Dankzij die evaluatie kunnen we ons aan je behoeften aanpassen. Door onze enquête te beantwooorden geef je aan wat we kunnen verbeteren en wat je het meest waardeerde!

Onze wegenwachters tot je dienst

We zijn zeer fier op die hoge tevredenheidsgraad. Volgens de enquête wordt de inzet van onze wegenwachters het meest gewaardeerd. Afgelopen maand waren onze klanten voor 96% tevreden over onze Touring-wegenwachters. Een teken van kwaliteit!

Ons doel is uiteraard dat het aantal tevreden klanten nog meer toeneemt. Autopech of een verkeersongeluk zijn stresserende situaties. We werken de klok rond en zorgen ervoor dat onze interventie je gemoedsrust brengt en extra stress vermijdt.

Deel deze inhoud