Nieuwe tv-spot Touring benadrukt multimodaliteit

Brussel, 10 december 2020. In een nieuwe tv-spot maakt mobiliteitsorganisatie Touring duidelijk dat de aangeboden bijstand multimodaal is, ongeacht of je nu onderweg bent met de auto, de fiets of de step, of je op vakantie bent of niet, en of je een lange rit maakt dan wel je dagelijks traject aflegt. Vanuit dat inzicht ontwikkelde Touring, samen met het agentschap TBWA, een gloednieuwe campagne voor het bijstandsbedrijf onder het motto ‘Welk pad je ook kiest, Touring is er voor jou’.

De diensten van Touring zorgen voor gemoedsrust onderweg in elke fase van het leven, welk leven je ook leidt. Naast z’n rol als mobiliteitspartner, autobijstand en medische bijstand in het buitenland, biedt Touring ook services aan die perfect op maat zijn van de mobiliteit van vandaag zoals e-assistance, Touring Glass, fietsbijstand en het multimodale aanbod van Move-On. Dit alles past binnen de ‘Lead mobility for a better life’ positionering van het bedrijf, wat het met deze spot dan ook in de verf zet.

“Achter elke Touring-interventie zit een verhaal, of dat nu in België is of voor medische assistentie in het buitenland. Daarom wilden we een spot die zo echt mogelijk in het leven staat en voor veel mensen herkenbaar is.”

Touring onderstreept dat de spot een op en top Belgische productie is, opgenomen in samenwerking met het productiehuis Lovo en het regisseursduo Norman Bates en met Belgische acteurs. “Op die manier dragen we in deze moeilijke tijden bij aan de lokale economie en de Belgische ondernemingswereld.” De spot is nu te zien op verschillende tv-zenders en op sociale media.